Thursday, February 26, 2009

GTA for fa´an! .... og bloggeting....

Så nettopp den første Amerikanske reklamen for GTA: Chinatown Wars på DS´en. Utenom de siste sekundene med Gamestopreklame, så er dette hysterisk bra laget. Kan ikke tenke på noe annet spillselskap enn Rockstar som greier å være så tidsriktige: 



Tegnestilen funker bedre med litt bevegelse enn den gjør på stillbilder også. Har ikke DS´en min her på Kreta, men Chinatown Wars skal nok bli det første GTAspill jeg faktisk runder. 

Uansett...

... Tenker litt på framtiden til min blogg.... 

I løpet av de neste dagene kommer jeg til å starte en til blog, på engelsk. Dette er fordi jeg enkelt og greit trenger et internasjonalt talerør også(Pompøsitet kan ikke stoppes av landegrenser!). Den kommer til å være litt mer fokusert, og ikke oppdateres like ofte. Fokuset vil være tegneserier, selvsagt, samt anarki og mer spesifikt anti-copyright arbeid. 

Det kommer ikke til å være en politisk blog i den forstand at jeg kommer til å skrive om og linke til hver bidige lille ting som skjer rundt i verden som får folk til å skrike "ÅH GID!", men heller prøve å ta for seg ting som man kan tygge litt mer på. Så jeg kommer sikkert til å linke til dokumentarer, lenger artikkeler, intervjuer, etc, etc.

I tillegg vil jeg gjerne gjøre noen anmeldelser av den popkultur jeg stadig gnafser meg igjennom. Dette kommer til å deles inn i to deler: Ulovlig nedlastede ting, og gratis ting. Ting som man bare kan kjøpe i butikken... ikke interessant. 

Målet er 2 oppdateringer i uken, eller noe lignende.

Og selvom det ikke er mye, så kan det hende jeg oppdaterer min norske blogg bittelitt mindre ofte. Hittil har det vært så godt som hver dag, og det kommer ikke til å gå i lengden.

Men denne bloggen kommer ennå til å være hovedfokuset mitt, min personlige blogg, som kan oppdateres med alt jeg vil, mens min engelske blogg vil være mye strammere og mindre regelmessig. Så hvis du vil høre hvordan jeg har det, og se de nyeste skisser minutter etter de er tegnet... Fortsett å lese denne bloggen.

Ummmh.... Ja.... Det var vel det jeg har å si nå.

1 comment:

Nollan said...

Graateful for sharing this