Sunday, February 08, 2009

Jeg, blogger....

Jeg har prøvd i åresvis å komme meg i gang med å blogge, men alle stakkarslige myspace-forsøk ender med at jeg prøver litt for hardt, så tar en "pause", så ikke blogger på lenge og lenger enn langt.

Men nå er jeg alene på Kreta og har lite å gjøre på. Tegne, trene, spise, sove. Og nå.... kanskje blogge litt.

Om hva? Tegning, trening, mat, og drømmer. Selvsagt.

I dag er jeg ennå ikke helt frisk, etter ett lite feberanfall, så jeg har ikke trent eller rørt kroppen noe særlig, og middagen ble en heller kjedelig chilli, men jeg har i alle fall fått tegnet barbarer:
Barbarene er til en ny Confusiahistorie, hvor jeg tenkte å begynne å introdusere noen av de større konseptene i Confusia, med Keltere, bronseherrer, og ikke minst Æsene. Men problemet er at jeg holder på å redesigne selve Confusia-karakteren, så jeg kan nesten ikke tegne noen historie helt ferdig ennå. Men ble fornøyd med kampen på denne siden.

Så.... En uinspirert første post, men pytt, pytt.... det blir nok mer moro etterhvert....

k

No comments: