Thursday, March 05, 2009

Onsdagsløgnen: En liten pause


Hups, hups, hups!

Virker som jeg kommer til å lage en ny Selvbiografisk Løgn hver onsdag natt. Under navnet Onsdagsløgnen?

Denne gangen handler det om hvorfor jeg elsker å svømme. Eller mest av alt stupe. I kaldt vann. 

I dag fikk jeg ikke svømt, men jeg jogget en del kilometer, så det føles bra. Begynner sakte å følge min Slagplan(tm) og det har god effekt. Er ikke helt "der" ennå, men pytt pytt. 

Så greide jeg på mandag å skrive at jeg skulle ha Pickmans Model side 3 oppe i dag, men det var vel en liten løgn, det og. Jeg tenkte ikke på at onsdag var dagen jeg hadde satt av til seilvbiografiske ting. Sorry. Den kommer snart nok. Tror jeg, tralala...

Og så!

Cartoonarchy har jeg fått opp min første anmeldelse, og er fornøyd(Selvom den er for lang). Uansett bør filmen jeg anmelder, Sita Sings The Blues, sjekkes ut. Den er gratis, fin, og historien bak den er et skummelt eksempel på opphavsrettens absurditet. 

6 comments:

JSIG said...

pretty funny...made me laugh. Twice! I especially love the first "!" to break out of the confuddled fucked up mind....don't ask me why.

DUHH said...

Considering that it´s almost 3 in the morning in California, I´m writing both laughs up as you being overly tired.

Can´t you see this is deeply serious, personal stuff?? ´Tis no laffin´matter!!

*sniff*

*sob*

...

... Or just "Thanks for the kind remarks", rather.

Anonymous said...

Egentlig helt irrelevant til denne bloggposten, men jeg så denne og tenkte på deg: http://portsherry.balladcollection.com/comics/2009-03-04-portsherry10.png

DUHH said...

Helt fabelaktig!

Det er som om jeg skulle ha skrevet det selv!

Faktisk så blir jeg litt forbannet på han som har tegnet den, siden han tydeligivs har stjålet min utenkte idé ved bruk av sin tidsmaskin!

Great Giana Sisters er blant mine beste barndomsminner, og musikken til Chris Huelsbeck er ennå kanskje min yndlingsmusikk i hele vide verden.

Super intromusikk:
http://www.youtube.com/watch?v=U0lGN5vpyVk

Verdens hyggelisgste låt:
http://www.youtube.com/watch?v=Wt1nld9cCOo&feature=related

Åhhh... minnene....

Anonymous said...

I metalversjon:
http://remix.kwed.org/files/RKOfiles/machinae%20supremacy%20-%20great%20gianna%20sisters.mp3

DUHH said...

BLASFEMI!!

Ehhhmm.... faktisk ikke så ille. Har hørt den før. Det er mange Giana Sisters covere der ute, inkludert en med fullt symfonoiorkester, men jeg foretrekker alltid originalversjonen.