Tuesday, March 03, 2009

Rundet Fallout, mer Livs historie, lite slagplan...

Da har jeg endelig rundet Fallout 1. Spillet var heldigvis kortere enn jeg hadde trodd, i alle fall på "Easy", så jeg har kunnet spille maks rundt 1 time om dagen og likevel blitt ferdig med det relativt fort. 
Selvsagt så bugget slutten seg, slik at jeg ikke fikk se hva som skjedde, men prise herren for Youtube! Så vidt jeg skjønner så viser Fallout hva som har skjedd med de fleste karakterene du har interagert med(Uten å drepe), og den første videoen jeg fant på youtube virker som hadde absolutt alt som jeg hadde spillt. 
Alt i alt veldig moro spill, men sinnsykt frustrerende nå og da. Jeg kommer nok til å leke meg litt med andre vanskelighetsgrader og karakterer, og skrive en anmeldelse på min nye engelske blog(tm).

I dag har jeg fått tegnet på både Pickman, Bomtur, og Confusia: Livs Historie. Egentlig hadde jeg håpet å ha Pickman side 3 klar i dag, men jeg må ta noen nye referansebilder. Vil tippe at siden kommer opp på onsdag. Men... Jeg tegnet en ny rute til Livs Historie:

Ser ut som åpningen av Livs Historie kommer til å bli usannsynlig treig, men det gjør ikke noe fordi dette er internetet(tm) og jeg har så mye plass jeg bare vil. Så det jeg har begynt å tenke er at jeg kan fylle litt ekstra fyllstoff inn i historiene, så slipper jeg å skrive så mye. Og når de blir utgitt ordentlig så kan man jo bare skippe gjennom fyllstoffet så fort man vil. 

Utenom det så.... har ikke slagplanen min gått veldig bra. Det er en god slagplan, men noen ganger gjør jeg livet litt for tungt for meg selv. Men pytt, pytt.... Det ordner seg nok snart. I dag var det varmt for første gang på lenge, og strålende sol hele dagen. Hvis det fortsetter slik i morgen også skal jeg sannelig sørge for å få faktisk vært ute i solen også. 

Ønsk meg lykke til.

;)

No comments: