Saturday, December 05, 2009

Alltid Alene videotest....



Svært, svært raskt konstruert videoversjon av Alltid Alene fra konserten på Tirsdag. Lyd ubehandlet, og bildene berre lumpet sammen... Men... Dette kan jo funke bra med litt fiksing og triksing og kanskje et mer avansert program enn Windows Movie Maker... kanskje...

Oppdatering: Har lastet opp videoen på Youtube istedet for blogger, siden det slo meg hvor mye bloggervideo suger. Ingen fullscreen? Virkelig? OK, det var greit når jeg lastet opp videoer av meg med kassegitar tatt fra iMackameraet, siden jeg strengt tatt ser liten grunn til at noen ville ha det over hele skjermen. Men ærlig talt.

Utenom det skal lyden mastres for å bli litt bedre, og så håper jeg å få tatt et nytt opptak av de tre sangene jeg spillte på konserten i løpet av neste uke... Følg med...

Så... ummhhh... jo... Tenker at det også på et eller annet tidspunkt hadde vært lurt å leke seg med bittelitt lett animasjon. Men da trenger jeg nok et bedre program enn Windows Movie Maker, eller?

Final Pro? Er det enkelt nok for et nek som meg?

Vel, vel... finn nok ut av det...

5 comments:

svein said...

Nydelig. Deilig depressivt på en slapsete søndagskveld, 10 og en halv time før jeg må på jobb igjen. Mer!

DUHH said...

Hjertelig takk!

Det kommer mer, men ikke på denne søndagskveld. Tid er noe det virker mindre og mindre av noen ganger, men planlegger å legge opp de to andre sangene fra konserten så fort som mulig...

svein said...

For all del, det deilig depressive skal nytes i små doser. Og jeg har jo Tom Waits mens jeg venter.

DUHH said...

En god ledsager på veien, om jeg må si det selv...

svein said...

Få bedre - on the road to peace!