Thursday, January 28, 2010

Artikkel om Alan Moore i Nemi...


Har skrevet en firesiders serieartikkel om Alan Moore til Nemi, og fant plutselig bladet i hyllene i går. Artikkelen ser strålende ut på trykk, og får meg nesten til å glemme alt det håpløse deadlinestresset som jeg kjørte meg selv(Og stakkals redaktøren) gjennom for å få ting ferdig.

For å være helt ærlig har jeg ennå ikke helt lest gjennom den ferdige teksten, fordi magefølelsen min sier at jeg burde ha skrevet den om en gang til. Men pytt, pytt... Det er vel en lekse å lære... Ikke utsett ting for lenge, Kim...

Men... ja... jo... Alan Moore er en merkelig skrue, og jeg tror artikkelen er en ganske god og spesiell innføring i magikeren fra Northampton.

Så løp til nærmeste tegneserieforhandel og stjel nyeste Nemi!!

3 comments:

volle said...

Har bladet innpakket i plast her på bordet ved siden av meg, spent nå!

volle said...

*lest*
*mektig imponert*

DUHH said...

Takker!

Har forresten alltid ment at barndom er oppskrytt, fra den tid jeg selv var i barndommen, men det er fint å vite at jeg har fakta på min side...