Friday, July 03, 2009

Kims sangbok(Et bursdagsønske)....

Siden det er min bursdag synes jeg at jeg kan komme med to ønsker. Det ene er å få noen å spille med når jeg kommer tilbake til Bergen om noen dager, og det andre er at noen skal covre en av låtene mine.

Alle låtene mine er selvsagt fritt leie for alle som vil. Copyright er tross alt Satans verk(Og ikke på den gode måten). Og jeg vet at en del av tekstene er så personlige at de helst bør synges av meg, men jeg håper noen finner noe de selv vil spille her. Så se igjennom min "sangbok", hør låtene, og gjør hva dere vil.

Krysser fingrene.

Sangboken kan lastes ned her.

Drikkevise:


Vintersol:


Høstvise:


Mislykket kjærlighetssang:


Overtalelsesvise:


Vandrevise:


Johnny Gitars Nye Sang:


Abstinensblues:


Udugelig:


Galen Øy:

1 comment:

Unknown said...

I like your all post. You have done really good work. Thank you for the information you provide, it helped me a lot.I hope to have many more entries or so from you.
Very interesting blog.
xcrack.org
Elden Ring Crack
Football Manager Crack