Wednesday, April 08, 2009

Onsdagsløgnen(Med sang): Abstinensblues...

Denne påsken blir det en litt spesiell onsdagsløgn. En tegneserie med musikk og sang til(Eller det motsatte).

Det er vel få ting som jeg er mer pissredd for, og som tenner meg mer, enn å synge foran andre. Begge følelser er vel varksosignlaer på at man bør passe seg litt.

Så jeg har en magefølelse av at dette ikke er det lureste jeg gjør. Men pytt, pytt, litt svinn må man regne med. Her er tegneserien(Med gitargrep):
Og her er tilhørende musikk, i form av denne særdeles høyteknologiske, velproduserte, og ikke minst rafinerte videoen tatt opp direkte med min iMacs innebygde mikrofon og kamera:



Herlige greier. Toppers. Nyt...

...

...

yup.

4 comments:

Tarjei A Heggernes said...

Feita låt. Eg er lett med i bandet ditt.

DUHH said...

Pass deg nå, det kan være jeg tar deg opp på det tilbudet neste gang jeg er i Bergen...

Har forresten lagt ut en håndfull egne sanger fra avskjedsfesten min her:
http://www.facebook.com/video/?oid=57683055475

Eivind Olsnes said...

Fantastisk vakkert illustrert dikt. Har ikke ord :)

DUHH said...

Tusen hjertelig takk. Har ikke ord. :D