Thursday, November 26, 2009

Influensa og stress...

Tenkte bare å skrive noen ord om hvorfor det ikke var noen Onsdagsløgn i går. Saken er vel enkelt og greit en kombinasjon av at alt for mye skjer på en gang, jeg ligger langt bak med jobb, og jeg fikk influensa oppå det.

Influensaen er av en mild og strengt tatt mest plagsom versjon... sikkert ikke den overhypete SVINEPESTEN... men nok til at jeg bør heller hvile enn å stresse. Og siden jeg både har tegneseriekurs og deadlines på artikkel til Nemi, så... Ja... Onsdagsløgn er ikke det viktigste i verden. Penger derimot... penger... med ketsjup på... mmm...

Ehhmmm... Jo... Men... Ja... Så er det jo det at Onsdagsløgnene er noe av det viktigste nå, fordi jeg skal ha en minikonsert på Tirsdag og jeg trenger å ha to ekstra sanger tegnet slik at jeg kan trykke opp to fine sanghefter. Så om mulig... Onsdagsløgn i helgen?

Uansett... Tegneseriekurs nå... Mindre stress om det går bra... Krysse fingre...

No comments: