Friday, April 17, 2009

Pickmans Model side 4....

Har endelig fått bekreftet model, fått min kjøre snille far til å ta bilder, og tegnet side 4 av min adapsjon av Pickmans Model. Er ikke helt fornøyd med tegnestilen i flashbacket, siden det ser litt for statisk og fotografisk ut. Så det kan hende at jeg enten må tegne det på nytt eller fikse mye på det, men slenger det ut her og ser hva folk sier.

Sa egentlig at jeg ikke skulle poste mer fra Pickmans Model, men tror kanskje jeg poster den etterhvert som jeg lager den, hele veien gjennom. Jeg vet ikke om det er lurt, men jeg synes bloggen min trenger litt mer innhold enn jeg greier å skape for tiden, og denne historien er den eneste jeg tegner på som jeg synes kan vises før om lenge.

Har masse blogposter som virrer rundt i hodet mitt, om alt fra Urospredere til gode grunner til ikke å bo i Norge, til en nesten ferdigskrevet lang blogpost om hva som skjer med Confusia og en annen godt skrevet beskrivelse av det merksnodige livet på Kreta... men.... ikke noe av det er vel like viktig som å ta seg en svømmetur?

Tilslutt, fordi Erna Solberg har lært meg at det er viktig å hilse på slutten av bloggposter:

Hilsen
en snart våt Kim

(Og forresten... bli med i min fleisbokfanside.... Jeg vil ha fler fans enn Kristian!!)

No comments: