Tuesday, February 17, 2009

Dagens trollmann...

Karakterskisse til en Confusiahistorie med arbeidstittel "Sjamanenen" eller "Trollmannen og treet". Denne historien har jeg bare i hodet ennå, ikke en eneste thumbnailskisse tegnet, men jeg gleder meg til å tegne den. For enn om jeg ikke har alle detaljene klare, vet jeg at det kommer til å bli den morsomste Confusiahistorien hittil rent tegnemessig, med langt større friheter enn i noen av de andre jeg tegner på eller planlegger.

Utenom det har jeg tegnet en del på Bomtur i dag, laget litt ting til diverse nettopplegg jeg planlegger, laget en god curry til middag, og funnet ut at Russel Brand er noen ganger helt glimrende, men som oftest bare litt plagsom.

Men enn om jeg har gjort mye i dag, merker jeg at effektiviten og motivasjonen synker. Jeg trenger å få inn gode rutiner igjen. Jeg må trene hver dag, få frisk luft, sove nok men ikke for mye, og variere kostholdet mitt mer utover de enkle standardene mine.

Så jeg bør lage en plan for hvordan jeg skal komme meg ut av denne tegnetåken før jeg treffer veggen og blir liggende flatt ut og ynke meg i noen uker. Tror jeg skal greie.

Mer i morgen?

No comments: